Julafton 2009

Julaftons morgon började med frukost tillsammans med hela familjen följt av en vinterpromenad tillsammans med några vänner till oss. Jag är så glad att vi ÄNTLIGEN fick en vit jul!!! Något jag antagligen får leva på nu i några år, för det är inte skärskillt ofta det är vita jular i Stockholm inte. Tyvärr.
Vid tvåtiden åkte vi till Lidingö där våra kära kusiner bor. Vi firade tillsammans med kusiner, moster, morbror, mormor, gammel moster, kusiners kusiner osv, så vi var några stycken. Mysigt tycker jag! Mat och godis i mängder, julkappar och spel! Vi spelade Alias, det är hur roligt som helst. Bidrar till både skratt och tårar höll jag på att säga, men mindre diskutioner. Vid halv två, två körde jag hem mormor och gammel moster, sedan kusin med pojkvän för att sedan köra till Sollentuna och vidare hem till kära Stäket.
Julens klappar bestod av en Odd Molly klänning, några tröjor och koftor, jeans, 4 Kosta Boda glas, gantliknade lakanset, Clean-parfym, nagellack, presentkort, bok, bodybutter och Tiffanyarmband. Resten kommer jag faktiskt inte ihåg....! Men jag är nöjd ;)

Kan skriva mer om vistelsen i Järvsö imorgon, nu är jag trött !
Lots Of Love
Helene


Jag med min nya fina klänning från Odd Molly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0