Fredag 11/12

Inget bloggande igår. Hände ändå kanppt någonting alls. Eller, jag gick upp vid åtta och ringde tandläkaren, hade inte blivigt nåonting bokat, men fick en tid vid tio. Knallade ner till Kallhäll (bra att bara ha en remsa att åka på, då går jag istället ;) ). Hade inga hål, men joo tänkte jag. Det har jag visst´de! Jag har ju ont!
Kollade på Julens hjältar och sov i soffan större delen av dagen. Julkalendrarna var sååå mycket bättre förr!!! Kan inte SVT bara förstå det! Jag anser att Julkalenern faktiskt ska vara någonting för all och inte bara barn! Aja, vid fyra kom i alla fall mamma hem, vi tog oss till Elgiganten och köpte en dator till henne. Ja, det var väl det. Eller, farmor och farfar kom förbi en sväng sen också. Det var min torsdag, nu har jag nog fått med det mesta ;)

Imorse bakade jag lite knäck, den första omgången vid gjorde tillsammans med våra kusiner är nästan slut! Och knäsk måste man ju ha på julafton. Det anser i alla fall Lise. ;)

Hade inte sett nya kista galleria ännu, så fick med mig Emilie och även Maria på en sväng dit. Skulle äta på Max, men hade inte med mig mitt kontokort!!! Arga jag blev! Fick låna pengar av Emilie och fick i mig ett Orginalmål. Kom hem för ett tag sen, ställde mig och börja göra tryffel! Supergott!

Nu ska jag åk ner till Kallhäll, ska hämta kusin Sanne, som jag inte sett på evigheter! Blir Idol ikväll, jag, mamma och Sanne. Blir nog mys!

Ha en bra fredag!

Lots Of Love
Helene



Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: hihi! :)

2009-12-12 @ 12:54:30
URL: http://aaalx.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, ja jag önskar mig en riktigt jul - också ;)

Har du fått mitt paket förresten?

KRAM.

2009-12-16 @ 23:02:14
URL: http://lillalisailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0