Dan före doppaedan

Fast egentligen inte, för att klocka har hunnit slgit tolv, och lite där till.

Har haft en mysigt "julvecka" hittills! I måndags hade vi glöggkväll/bjudning här hemma med trevligt folk. Mycket mysigt och framförallt kul att träffa de man inte har träffat på ett vääldigt långt tag! Tisdagen bjöd på minijulafton med några av tjejerna. Myysigt! Fikade, drack glögg, must osv, så som man gör när det snart är jul. Jag fick en jättefin julklapp av Josefin. Ett par ballerinatofflor som redan har hunnit bli en favorit ;) Skitsöta rent ut sagt! Vi brukar göra så att man köper en julklapp och får en, en rolig och smart idé faktiskt! Tisdagen bjöd på mer än så... Jag och Jessica åkte till UBG och hälsade på Mocki! Det var så mysigt att träffa henne, och hon sa att hon verkligen saknade oss, ingenting kommer slå gamla SP3B! Och ingen lärare kommer hellre att slå Mocki!

Idag då? Vad har Helene gjort då? Ja, lite sånna grejer som man brukar göra dagen före dopparedagen. Slagit in de sista julklapparna, julfixat lite, smakat på skinkan och haft uppesittarkväll och spelat bingolotto! Har även hunnit byta lakan så att jag ska sova extra gott denna natt.

Nu ska jag nog släcka, imorgon vill jag inte vakna så sent, jag vill njuta av julafton fullt ut! Sov så gott och GOD JUL!!!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0