Westfield

Heej!

Idag har jag träffat en annan aupairtjej, Jessica heter hon! En jättetrevlig tjej! Vi träffades upp vid Westfield shoppingcenter, ett enormt shoppingcenter, som är nästan helt nytt! Jättefint var det där verkligen! Jag köpte mig några dvdfilmer, perfekt för min engelska! Vi åt sen en lunch tillsmammans och sedan tog vi bussen in till Waterloo och gick runt vid lononeye osv. Var hemma igen vid straxt efter sju, då åt vi en god middag här hemma tillsammans i familjen, och sedan glass på det! Har hunnit skypa med mamma nu på kvällen också, snart är dom här!! Tjihoo!

Måste bara tillägga att Lise idag blivit brunett! Det är assnygg! Jag vill också vara brunhårig!!!

A Lots Of Love

Helene


Kommentarer
Postat av: sandra

nejnej, verkligen inte haha

tog den från google :)

2009-08-31 @ 09:20:37
URL: http://ssandras.webblogg.se/
Postat av: lise

åh man tackar men det är faktiskt snyggare i verkligheten än på bilden :Ppussochkram

2009-08-31 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0