första augusti

Tiden går verkligen snabbt,det är redan den 1a augusti och den här veckan är snart redan slut, nu är det inte alls långt kvar till London! Nu börjar verkligen det kännas att det är nära----

Har haft en bra vecka med lite jobb och lite andra roliga saker!

Måndag: Var med familjen i Sigtuna och spelade minigolf och åt gott på dagen. Sigtuna är verkligen mysigt!

Tisdag; Sjukanmälde mig pga, av att jag inte mått bra under natten. Blev bättre på dagen. Åt en jättegod grillbuffé på Rastaholms värdshus tillsammans med en annan familj. Blev en härligt båttur dit.

Onsdag: Upp tidigt för att åka till Sandhamn med familjen, kusiner, moster och mormor. En fin och härlig dag!

Torsdag; Jobbade lite på macken mellan 12 0ch 16. Middag hos mormor med kusiner osv. Asgoda schnitzlar!

Fredag; Målade på min cykel! Sedan åkte vi en tur med vår lilla båt tillsammans med Tobias och Arilda.

Lördag; Målning av cykeln på dagen. Nu är det bara en sak vid kedjan som ska målas, sen är den klart! Daniela var så gullig och kom förbi en stund också, hon ville träffa mig innan jag åker. Sen var det jobb mellan 16 och 21.20. Fick sällskap av Evelina en stund. Mycket trevligt! Sedan kom även mamma och mormor ner en sväng och sen även pappa med mat från francos, en kycklingsallad.

Nu ska jag föröka att sova, de har en fest längre ner på vår gata så kankse inte så lätt... men jag menar, man kan ju inte vara bitter för det. Godnatt!

//Helene






Kommentarer
Postat av: Flisan

Fin blogg

2009-08-02 @ 14:55:38
URL: http://flisannss.blogg.se/
Postat av: danni

hihi :)

i da har jag varit på vivo med lise och helene och hnla godis angsalot okso so klart vi hnlade lite till alexandra va inte me, hahaah :D

2009-08-02 @ 18:52:01
URL: http://alovesong.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej Helene! ååh vad söt du är som kommer ihåg mig ens! Det är bara bra med mig, har nog aldrig måt så bra som jag gör nu faktiskt:) sj då? Ska du åka som au pair nu?? Min facebook la ner så jag har inte kvar ngra kontakter:( Hoppas allting står bra till, vi hörs kram Emilia från klassen

2009-08-02 @ 23:42:59
URL: http://livetenligtmila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0