Sjuk ?

Hejan !

Idag har det varit kalas for Tom och Matilda, deras forsta t.o.m! Det var trevligt, men jag kande mig ganska trott. Imorse kande jag att jag hade lite smaont i magen, vilket inte var sa kul for att Camilla ovh Nathan har just varit magsjuka! Var radd att samma sak skulle handa mig, men har klarat mig hittills.

Just nu ar jag barnvakt at en annans familjs son. Han heter Lucas och ar 2,5 ar, men han har sovit under hela tiden jag varit har. Hoppas att han fortsatter med det. Hihihi...
Jag kanner mig inte skarskillt bra. Har otroligt ont i halsen och forsoker att undvika att svalja sa mycket som mojligt. Sen kommer illamaandet tillbaka da och da. Plus att jag aterigen fatt en inflamation i min vanstra handled. Forstar inte varfor jag far det sa ofta.

Och nej, jag ar ingen hypokoniker, men just nu mar bra inte sa bra och sen ar jag valdigt trott. Ska nog forsoka att sova en stund pa soffan.

A Lots Of Love

H

Kommentarer
Postat av: Lova

Hej, shiit vilken fin blogg. Vad har du för typsnitt!? :)

2009-08-23 @ 14:46:14
URL: http://boddo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj,oj min kära lilla vän. Jag hoppas att du snart piggar på dig.Hoppas du haftr en trevlig kväl med nya bekantskaper. Såg inte klänningen så bra, du kan kanse lägga ut den på din blogg. Tills snart min älskling. Mammsen

2009-08-23 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0