Tisdag

Hello!

Nu sitter jag i koket och dricker en diet coke. Har precis varit med Camilla och lamnat barnen pa dagis, ar lite skont att vara sjalv ibland ocksa, aven om jag verkligen gillar att vara ,med Tom och Matilda. Ska snart stryka lite, sen ska jag ivag en svang. Ska till SouthSide och handla lite kakor och melon till de sma liven, far se om jag kanske svanger forvi Primmark ocksa, men borde egentligen spara mina pengar....! 

Ikvall ska jag faktiskt traffa en tjej som heter Victoria, vi ska val satta oss nagonstans och lara kanna varandra..tihi..
Det blir trevligt hoppas jag!

Hors mer sen!

A lots of Love

H

Kommentarer
Postat av: iss

Dags för uppdatering gums :D <3<3 I missssssss yooooooou!

2009-08-19 @ 16:43:18
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0