Tisdag

Idag har jag varit ledig en stund eftersom att Tom och Matilda går på dagis mellan 10 och fyra på tisdagar och torsdagar, men jag strök lite under den tiden. Skönt att ha det gjort,, även om jag iinte tycker att det är jättetråkigt att stryka, det kan ibland vara ganska kul, Eller i förhållnade till andra sådans sysslor. Har annars idag tagit det ganksa lugnt, vilket var skönt, men jag var iväg och hämtade Nathans skjortor från strykningen en svöng, sen så gick jag för att köpa mig en webkamera, men det var så mycket folk där och jag hade inte så mycket tid. Köpte mig istället några pennor på poundland. Bra va ? ;)

Vid fyra hämande jag upp det små liven. Topm hade blivit biten av ett annat barn för de ville båda leka med samma sak, ;P Så nu har en ett bitmärke på foten, stackarn. Matilda bet honom i fingret igår också, fast då hade han själv stoppat in det i hennes mun, så det var väl kankse inte så konstigt. Men men...

Har idag skypat med Lise, mamma och Natta. Dom pratade massa om Arilda och jag blir så glad av att bara höra hennes namn. Finns ingen som är så söt som hon ! Saknar faktiskt henne här i London.

Nu funderar jag på att kolla på Wallander, vi har spelat in dom för dom går här, fast med engelsk text. Och finns det text så läser jag den, så det är ju bra, med tanke på min engelska.

Hörs imorgon!
A Lots Of Love

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0