Syster och jag ♥

Har fått lite saker uträttade idag iaf! Känns skönt! Blev ett snabbt bad med Lise också nere vid båten, annars så har jag tvättat kläder och varit i Vällingby med Lise för att växla pengar. Jag till Pund och hon till Euro. Köpte mig ett par skor idag med, för 49 kronor! Enkla vanliga vita saker, men fina och sköna! På fredag ska jag till Filppa på typ "avskedsmiddag", hon ska till USA och vara aupair i 13 månader, och middagen/festen har tema USA, eller nått sånt, så jag köpte mig en tröja på Åhléns för 32 kronor! Älskar att göra sånna kap! Lise köpte sig en tröja och en blus för ca 60 kronor för båda. Billig eller vad? En present till vå söta granntjej Arilda hittade vi också, hon fyller 3 nästa vecka.

Imorgon ska jag fortsätta med tvätt/packning/städning.

//Helene

 
Skorna jag köpte går, inte så dumma väl?!


Kommentarer
Postat av: evelina

superfina! :)

2009-08-05 @ 22:11:03
URL: http://arctaedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0