Lördag

Jag som skrev ett sånt fint inlägg om dagen idag, så bara försvann allting...! :/

För att sammanfatta det lite kort. Jag och familjen åkte tillsammans in till Kings Road, sen gick vi åt olika håll. Jag köpte mig en fotfil och en liten korg, med tanke som brödkorg senare i livet. Just nu funkar den bra att använda som småsakskorg, ;)

Camilla och Nathan är just nu ute och äter och jag är barnvakt, men tvillingarna sover, så det är väldigt lugnt här hemma. Till middag fick jag en pizza levererad. Den var asgod! Nu sitter jag och äter lite ben & jerry´s. Gott det med!

Tänkte kolla lite på svt play nu! Sen sova. Imorgon ska jag till ett jättestort shoppingcenter, där ska jag träffa en tjej som heter Jessica, det blir nog väldigt trevligt! 

PS. Lise är finaste syster i världen ♥

A Lots Of Love
Helene


Kommentarer
Postat av: lise

du är vvärldens finaste syster <3

2009-08-30 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0