Kläder

Mamma har ju velat se bild på min klänning, inte för att den är någe speciell, men ja, hon kan ju inte se den på annat än bild eller via webbkamera, så nu tänkte jaa visa upp den. Lise ville också se de andra sakerna som jag köpt här i London, så jag har lite bilder på det... Jag ska inte bli någon modeblogare eller så, det är verkligen inte min grej, men detta inlägg tillängnas mamma och Lise... Kram


Klänningen, från H&M


Sportbh från JD´sports


Linne från Primark. 1 pund !!!


Blus, från primark 8 pund


Väska från primark, 7 pund

Primark is the shit..typ!
Ja, alltså de flesta sakerna, är ganska tråkiga kläder, men här är det ingen idé att vara finklädd på dagarna, man blir lätt skitit och har mat på hela sig när det kommer till matningen av barnen. 

A Lots Of Love

H


Kommentarer
Postat av: iss

Åhh va fina saker!!



Saknar dej så mkt darling! <3<3<3 Söt bild på dih också :) Love you

2009-08-27 @ 20:32:50
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: lise

gud vad fina saker speciellt blsen och svarta linnet och väskan när jag kommer blir det shopping!!!!!

2009-08-28 @ 17:41:46
Postat av: camilla

Hej Helene!

Ser att du också har en blogg, trevligt, då blir det en till blogg att läsa dagligen! :)

Ja, på Primark kan man hitta det mesta!

Hoppas att du har det toppen i London, och snart kommer ju Sanna och Fanny också, ni kommer ha såå kul!

Kram!

2009-08-30 @ 20:39:01
URL: http://camillazetterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0