Friday

Jag har just skypat med min familj. Lise är hemmkommen från Grekland så fick prata lite med henen också, det var skönt att se henne och att hon kommit hem igen. Gillar inte när nära och kära ska flyga egentligen. Tänker alltid på vad som skulle kunna hända.

Huir som helst, har varit med Tom och Matilda vid parken idag och gungat, sedan gick jag en snabbis till SouthSide, var tvungen att köpa mig lite presentpapper till deras födelsedagspresenter. Camilla har inte mått så bra idag, så jag har varit extramycket med Tom och Matilda idag också, sedan kom deras mormor hit från Sverige också, så har hållt henne lite sällskap och vi lagade även mat tillsammans.

Imorgon ska Tom och Matilda ha sitt ettårskalas. Hoppas att Camilla mår bättre så att de inte behöver ställa in något. På kvällen sen ska jag vara barnvakt åt en kompis till Camillas son. Han heter Lucas och är 2,5. Blir nog skoj, i annat fall är det bra med lite extra pengar!

A Lots Of Love

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0