Fredag

Fredag idag! Nu har jag redan hunnit vara här under tre jobbveckor, tiden går verkligen snabbt, samtidigt som det känns som om jag varit här hur länge som helst. Längtar hem vissa dagar väldigt mycket, men tänker att jag snart får besök. För det är faktiskt bara tre veckor kvar till mamma, pappa och Lise kommer!!! Sen har Evelina bokat biljett hit också! Ska bli såå kul! Hon kommer den 7 oktober! Längtar så tills dess! På tisdag kommer även Sanna och Matilda, som också ska vara aupairer och Fanny kommer måndagen efter. Ska bli megakul det med!

Idag har jag iaf lagat fiskgratäng till Tom och Matilda. Inte illa va? ;) Det har varit en bra dag tycker jag, har varit på posten, har lämnat in Nathans skjortor på skrykning, handlat mjölk och tomater, varit på biblitoteket och sen kollat om webkameran som jag ska köpa kommit in, men det hade den inte. Ja, sen inte så mycket mer är att äta den vanliga fredagsmaten här i huset, hamburgare. Dom köper från ett speciellt ställe och dom är otroligt goda ! I just love them!

Imorgon ska jag nog med familjen här till Kings Road, kanske kan hitta en webkamerna där ? :) På kvällen sen ska jag vara barnvakt till Tom och Matilda. Hörs mer då!

A Lots Of Love

Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0