Bara en vecka kvar...

En bra dag idag! Var på grönan med fina Evelina idag. Körde en femkamp, där jag vann! Fast det var väldigt jämnt! Åkte även insane, katapulten och tilt! Jag älskar katapulten! Får ett lyckorus i hela kroppen när jag åker den! Trfäffade faktiskt mina älskade kusiner på grönan också, bara sådär. Kul kul! Hihih---

Vi tog oss sedan till City och kollade i lite affärer. Vi var på Zara hur öänge som helst och Evelina köpte hur mycket kläder som helst under dagen. Riktiga klipp alltihop! Själv köpte jag ett par skor och en tröja till Tom, pojken i min aupair-familj. Skorna är riktigt fina och tröjan med!

Har spelat lite kort nu på kvällen med mamma, börjar nästan bli en vana :D

Imorgon ska jag upp hyffsat tidigt, har en massa olika saker att fixa innan jag åker! Puuh, kommer bli en dag med myckeyt att göra imorgon. Men lika bra att få det överstökat!

...En vecka kvar nu bara....

Puss!

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0