1*2

Ja, idag är det Tom och Tillys ett årsdag! Ett jättegrattis till dom! De hade ju födelsedagskalas här i lördags och mina presenter fick de igår, så idag blir det ganska lugnt. Ska dock fira dom med lite jordgubbar och hallon i parken senare när dom vaknar tänkte jag. Måste ändå handla mjöl, så kan ta det på samma gång. Just nu sover de, så jag har lite tid att blogga. Ska snart sätta igång att göra lite mat också tänkte jag, innan de vaknar...!

Igår gick jag en sväng till SouthSide, behövde en bodylotion, och sen någon kjol eller något. Men det fick bli en klänning istället. Mamma, jag lägger upp en bild på den ikväll... :)
Jag tänkte att jag kankse skulle lägga upp en bild på mitt rum, så att ni vet hur jag bor. Sen kan ni få se lite bilder från Tom och Matildas ettårskalas också...

Min fina Lise, skriver alltid så fint i sin blogg. Idag fällde jag flera tårar när jag läste. Trodde faktiskt inte att det skulle bli så här jobbigt utan henne. Jag saknar henne jättemycket. Och mamma, och pappa och sen alla fina vänner jag har ♥ ♥

A Lots Of Love
H

Kommentarer
Postat av: lillasyster

man får gråta ibland men det blir bättre med tiden det lovar jag, snart kommre vi!!

2009-08-24 @ 14:39:51
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-08-24 @ 15:01:12
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Robin Simonsen

Du är sjukt duktig helene! :O hoppas du har det grymt :)

2009-08-24 @ 23:02:34
Postat av: Helene

Lise- ni är såå efterlängtade !!

Robin- aaw, men tack ! Gullig du är! Jag har det bra, men med hemlängtan. Hur är det själv ? :)

2009-08-26 @ 01:16:11
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0