Monsterskivan!

Första april igår. Någon som lurades? Hade alldeles för dålig fantasi, så lurades med det första som kom upp i mitt huvud, att jag svimmat i duschen, mådde väldigt dåligt och inte kunde gå på skivan. Någon som trodde mig? Jaa, Evelina, Isabelle och Jessica gick alla på det ;) Dock kunde jag inte sätta dit Robin :P Han hade gått på ett liknade skämt en gång reedan under dagen. Men men...så är det med dålig fantasi ;)

Gårkvällen var jättebra! Men shhit vilka vakter, de verkade som om de ville slänga ut folk och tog bara första bästa, och vissa kom inte ens in, trots att de inte var fulla! Fanns andra som var väldigt mycket mer av den varan! Även om jag inte var speciellt påverkad så var jag skiträdd  för att bli utslängd, just för de bara kunde slänga ut vem som helst. Men det belv jag inte, och ingen av mina flickor heller :) Skönsaste var ju när Jonas skulle bli utsläng, men gömde sig vid mig, eve och iss, och fick då vara kvar.haha!

Annars var allt bra, men mina fötter mår inte så himlans bra. Varför ska det göra så ont att ha klackar? Det är ju såå fint!
Vid åtta, halv nio åkte vi till hansson, där typ hela klassen var, eller många i alla fall! Skitkul! Härligt att se när damon dansar och crippa&co sjunger och klappar allt vad de har. Tror vi kom in på GötaKällare nångång vid strax över elva. dansade en himla massa till låtar som; hey mickey, abc och så vidare... hihi, sjunga med kan man ju i alla fall! ;)
Vid två gick vi där ifrån, då det för övrigt kändes som om alla drog. Gick till donken tvärs övergatan, för att köpaen cheese. Det var nog de seeegaste jag varit med om! Alltså helt seriöst, stod 40 minuter för en ynka hamburgare. 
Jag, Isabelle, Evelina, Damon och Fille tog axi hem sen. Helt underbart! Jag HATAR nattbussen! Från stan tar det nästan en å en halv timme för mig att komma hem.

Nu ska jag klä på mig, sen fixa mig för dagen. Underbart att inte behöva gå till skolan idag! Sen får vi se hur det blir med barnvakt. Hör av mig sen! och med bilder, har inte laddat över de ännu!

Ha en bra dag alla fina!

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0