3:e + 4:e

Blev som jag trodde. Ingen bloggning igår. Men orkade verkligen inte när jag kom hem.

Vid halv elva mötte jag upp Kristina och Sunna vid universitetet, och shit vad stort det var. Väldigt svårt att hitta! Sen gick i alla fall "teamet" iväg för filmning och jag tog med mig Sunna på en härligt promenad. Gick först en bit in i Lill-Jansskogen och sen in till stan innan jag köpte mig en baugette för att sätta mig i gräset med Sunna en bit bort från Universitetet å äta. Altlså dagen igår var hur fin som helst! Jag höll på att dö av värme när jackan var på!

Senare under dagen skulle "teamet" iväg till naturhistoriska riksmuseét och filma så jag och Sunna satt nere i cafét en stund, men kände att det kunde vara skönt att återigen komma ut så vi gick till pressbyrån och jag köpte mig en glass :) Jag skulle kunna ta hand om Sunna dygnet runt, hon är jättesnäll och så luktar ju bebisar så gott! Synd bara att de bor i Göteborg :P

Vid fyra, halv fem sen var de klara, och jag började bege mig till Lidingö. Kunde dick knappt gå efter skavsåren från allt jag gått under dagen. Men men.... jag kom hem till mormor och strax därefter resten. Blev god middag, efterrätt, choklad och spel! Sen måste jag ju tacka min moster å kusiner för presneten som jag och Lise fick en varsin. Marsipanhare + kyckling, pengar, trisslott och nagellack! Ni är för goa! ♥  Vid elva eller något, körde jag hem, då mammsen och pappsen druckit. Jag älskar att köra på kvällarna!

Idag sen har jag mest varit ute, hjälpt till lite i trädgården och så. Återigen, underbart väder! Solen skiner och det är varmt! Jag och mamma åkte iväg en snabbis till barkarby också, skulle till baubaus och köpa jord, och köpa kolsyra på netonnet. Svängde förbi rusta också, där faktiskt vi mötte moster och kusin fredrika, konstigt nog ;) Och Johanna såg jag en snabbis då hon jobbade :) Sen blev det mathandling och grillning när vi kom hem. Årets första grillning! Smaskens!

Har kollat robinsson och spelat "med andra ord" med familjen. Ett skitroligt spel! Nu tänkte jag kolla på Irene Huss (om jag orkar, jag har en förmåga att somna när jag kollar film).

Pussssssssssss och godnatt !
//Helene



 

Juste! Ett STORT grattis till mormor som fyllde år igår!!! ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0