H ♥ I

Åhh, vilken härligt dag jag haft!
Kom till skolan och kände bara att allt var så jobbigt då vi inte hade någon psykologi. Nästan fyra timmar till nästa lektion! Huhh! Både jag och Isabelle var nog en aning deppiga. Men vad gör man inte för att få ett leende på läpparna? :P Eftersom jag hade glömt mina skåpnycklar, åkte vi hem (jag hade bil) och hämtade dem. Sen blev det cheese och glass på donken. Tillbringade en ganska stor del av hålet där, sen tillbaka till skolan. Med alla öppna fönster på bilen och 90 talsmusisken på högsta volym åkte vi tillbaka. Sedan Internationell ekonomi, där vi fick tillbaka ett arbete som faktiskt gick väldigt bra, sedan marknadsföring med tipspromenad.
Efter skolan åkte jag och Isabelle till Willys i bro och handlade lite. Även denna gång med hög  90 talsmusik! Älskar att lyssna på det! Helt underbart!

Lämnade av Isabelle och åkte hem. Nu ska vi snart äta mat, kycklingwok! Mums!

// Helene


Visst har vi haft en rolig dag tillsammans idag ?:) Älskar dej ♥


Kommentarer
Postat av: iss

Haha en otroligt bra dag darl <3

2009-04-17 @ 18:22:19
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0