Underbara sp3b

Hejsan!

Igår hade vi skiva, och den var jättetrevlig! Alla var verligen på topphumör , vilket var väldigt kul. Sen var det jättekul att kusin Sanne kom på den också, har aldrig festat tillsammans, och det var rikigt kul! Sen kom ju faktiskt lillsyster Lise in också ;)
Våra lärare höll tal, alltså jag kommer verkligen sakna vår klass när vi går ut sen!!! Kul att se både Mocki och Barbro dansa på dangolvet, hihi... .:) Åkte hem rättså tidigt, för fick skjuts med Filippa då, vilket var väldigt skönt för jag hade jätteont i fötterna efter en kväll i höga klackar!

Idag vakande jag och Sanne ganska tidigt ändå, åt frukost och åkte in till stan. Gick runt i lite affärer och så. Jag köpte mig bara två par trosor och sedan en typ klänning/t-shirt på h&m för ynka 49,50.-. Ett jättekap! Var dock tvungen att  köpa mig ett par strumpor på ålle förjag hade bara steps och fick akavisar av mina converse. Aj, aj...
Har även hunnit med lunch på donken och sedan en glass på ben&jerrys glassbar i gamla stan. Mysigt mysigt!
När vi kom hem sedan åkte jag och Sanne tillsammans med Sannes pojkvän Daniel och hans kompis ner till francos och köpte med oss mat hem. Sallad för min del och pizza för de andra!

Imorgon är det bara att ladda för ännu en skiva! Sp3a:s! Nu ska jag ladda genom att sova!
Sov så gott! Puss och kram!

//Helene


Kommentarer
Postat av: Seebbbe

du får ju lägga upp lite bilder från din kamera också ;D;D

2009-04-29 @ 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0