Skiva!

Hej hej!
Har inte bloggat under helgen för vi har varit i björnrike och haft KM i storslalom och super-G. Helgen har i alla fall varit bra och vädret helt underbart. Satt i backen i linne och fick faktiskt lite färg ;)

Nu är jag hemkommen frpån skolan, efte en rättså meningslös dag egentligen, men fick lite småsaker uträttade ;) Skjutsade hem Damon efterskolan och hämtade en locktång hos Evelina som jag kanske ska använda ikväll då det är VÅÅR SKIVA! hihi... Åkte en snabbis till jakan sen också, för att köpa mig ett par "partyfeet" till mina skor, som inte är speciellt sköna :P

Tänkte hoppas in  duschen nu, sedan fixa lite småsaker inför middagen :) Ha det så bra! Pusss

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0