Skärtorsdagen

Herreguud! Mamma kom in och väckte mig 14,30! Jag fick panik! Jag som skulle upp och plugga. Hade satt väckarklockan på 12, men stängde av den och tänkte, några minuter till, och det kan man ju säga att det blev :P Mamma och Lise hade varit ute och övningskört så de kunde inte heller väcka mig. Och pappa kom hem från jobbet när jag gick upp....ångest! Aja, så kan det gå. Var ju ute igår, Klubbonsdag, kulkul! Träffade några från skolan där också, så det var kul! Tog nattbussen hem (hatahata), så var inte hemma förens typ 04,30. uscha!

HAHA, mina föräldrar är ganska söta. När jag vakande sa pappa till mig och Lise att han sett påskharen (ja, vi letar fortfarande...haha!)i uterummet och han var tvungen att jaga ut honom för han var rädd att han skulle skita där annars...hhaha! Så jag och Lise hittade ett varsitt påskägg undangömt där inne. Fick bla. en sån där "hårfläta" till håret. Hiihii... tack söta snälla pappa och mamma!

Nu sitter jag i morgonrock, eller kankse borde kalla det dagrock, men hur som helst. Sitter med datorn framför mig och tänkte plugga lite innan vi ska iväg till Ekerö på middag :)

Hoppas ni haft och kommer ha en forsatt bra skärtorsdag!

//Helene

Någon som sett några påskkärringar idag? Här hemma har det inte varit någon än, vi som laddat upp med en massa godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0