Panik? Nej tack

Åh,nej! Då var ännu en dag pasé och bara en ledig dag kvar innan skolan! Just nu vill jag bara att dagarna ska gå så långsamt som möjligt, för att faktiskt slippa ta studenten. I skolan har jag alltid längtat till helg, men nu känner jag mig stressad. Det är mindre än åtta veckor kvar, och..neej, usch, jag vill inte tänka på det! :P

Mormor och morbror har i alla fall varit här och ätit påskmiddag idag. Mormor är så duktig på att laga mat! Dock kunde inte mina kära kusiner komma, då de är på deras land. Fast får ändå träffa de imorgon, då vi ska fira dem! Annars har jag suttit (och faktist somnat en stund) på altanen i solen. Härligt! Fick nog lite färg på bröstet i alla fall, men usch så vit jag är just nu! Klär ju inte i någonting!  Arillda har varit här idag med, fram och tillbaka , hon är så söt när hon kommer med sin lilla väska och ska handla mjölk! Hon skulle gärna kunna få flytta in!

Nej, läggdax nu! Vill göra en repris från idag imorgon. Vakna av mig själv vid nio! Älskar det!


//Helene

Och tack mammsi för trisslotterna vi alla fick en varsin vid middagen idag!♥


Kusiner, Järvsö, typ 1994, 1995?



Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vilken gammal bild:)

2009-04-13 @ 09:49:41
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0