Onsdage

Finns inte så mycket att säga om skoldagen idag, förutom att jag är ganska trött på att det är en himla massa agan arbeten just nu. På organisation&ledarskapen blev det mest att jag, Emma och Jessica satt och pratade istället ;) Så det kan bli va ? Fniss!

Nu sitter jag och försöker få fram ett brev om mig själv som jag ska lämna till tjejen som sökte en Au-pair. Jag tänkte prova att skicka skicka henne ett brav ändå, trots att de egentligen sökte en au-pair för 12 månader. Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva, så det är faktiskt ganska svårt, men men, bara att kämpa på ändå! Brevet skriver ju sig inte självt direkt ;)
Har italienskaläxa till imorgon också, har börjat lite smått, men tänkte fortsätta etter maten. Erica var så snäll så hon gav mig hennes läxa så att jag fick se hur hon gjort. Mycket snällt!

Nu ska jag fortsätta att klura på, sen ska jag göra middag!
Ha det gott!

//Helene

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja en jäklans mycket prat :) under lunchen också för den delen :D men vi måste ju prata med johanna :D haha

2009-04-24 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0