Onsdag

Åhh, så irriterande! Jag hade skrivit ett sånt fint långt inlägg, men så bara försvann alltihop! Orkar inte skriva allt vad jag skrev, men dagen var, precis som Emma sa, kort. Ynka en lektion, sedan fick jag skjuts med Jonas hem. Skönt! Glömde dock att jag cyklat till stationen och att cyklen stod i kallhäll. Tog en liten promenad ner för att hämnta den för ett tag sedan.
Har faktiskt bakat idag också ;) Blev ett jättegott GI-bröd! Så nu har vi gott hemmagjort bröd till frukosten imorgon. Inte dåligt! Tanken är att jag ska sätta mig med lite psykologi, men om ni läst i tidigare inlägg, så finns ingen motivation, och så även idag! Jag spyyr på det här! Hoppas ni mår bättre och inte tänker spy, det är så äckligt ;) hihi...


Pusss !

//Helene


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh,solbränd!

sv: nejnej, det är från hederliga ica:D

2009-04-15 @ 18:14:10
URL: http://nollfyratolv.blogg.se/
Postat av: Emma

gott med gi bröd :D jag själv ska baka en kladdkaka om jag orkar och annars äta en god fruktsallad :) kom ju nyss hem från skolan efter provet som pågick till 19.30 vilket söööög. Va glad att du slutade tidigt ;) :D

2009-04-15 @ 19:58:54
Postat av: Emma

Låter bra med GI-bröd och en kort dag tycker jag ;) Jag fick gå mellan 7 och 19.30 då mitt 3h prov slutade :P nu är jag värd en kladdkaka eller en god fruktsallad efter denna dag :D haha

2009-04-15 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0