NEJ NEJ NEJ!

Hej allesammans!
Hade prov idag i Org&led,som gick piss! Och ju mer jag tänker på det ju sämre känner jag att det gick, så ja, det bästa är väl att helt enkelt inte tänka på det :P

På vägen hem från skolan gick jag förbi hemköp för att köpa mig lakritste, som dock inte fanns. Stod två sånna där tremänniskor som säljer mobiler osv utanför kassorna, och jag hatar det! Jag kan lixom inte bara gå förbi dem utan att säga nått om de börjar prata med mig. Och självklart så gör den ena killen det. Själklart! Så är det alltid. Men  jag försökte vara duktig och sa bara att;
- Jag har redan tremobil.
- Ahh, bra! Men du ser ut att vara en tjej som gillar att surfa ?
- Ehh, aa, eller..aa..
- Har du testat vårt mobila bredband?

..och så var jag fast! Sa att det inte var min grej att avgöra bredband osv, utan pappas. Men han gjorde verkligen allt för att få mig att köpa! Frågade lite smått om det inte fanns någon folder jag kan läsa igenom hemma. Han sa;
 - Att vi gör såhär; jag skickar hem ett rosa mobiltbredband till dig. För visst är du en tjej som gillar rosa? Och sen behöver du inte öppna det om din pappa inte vill ha det, utan skickar bara tillbaka det igen. Men skriv bara på det här så du godkänner att vi får skicka hem det till dig.
Jag hatar att skriva under avtalsgrejer, för tänker att någonstans kanske det står (med miniminibokstäver) att man kan få räkningar på hur mycket som helst bara ens underskrift finns. Jag måste verkligen lära mig att våga säga nej, jag kommer ju få stora problem i mitt liv annars har jag märkt. Ingen som vill lära mig?

Annars har det varit en bra dag. Jag tycker jag varit extrasnäll idag, för jag och Lise skulle till Väsbycentrum en snabbis för att kolla vad hon önskar sig av mig osv. när hon fyller år Jag skulle hämta henne i skolan vid lite efter fyra för jag hade slutat tidigare. Lise bad mig ta med något att äta för hon var otroligt hungrig. Jag tycker i alla fall det var lite gulligt av mig att köpa henne en happymeal och ge henne vid hämtningen..fniss!
Som vanligt inga folk alls nästan i V-by centrum. Väldigt skönt! Var duktig och köpte mig inte mer än ett par trosor på rea på H&M, men hittade en massa fina saker com jag vill ha! ;)

Jaapp, då var det läggis!
Hörs snart igen! Godnatt!

//Helene

Kommentarer
Postat av: Emma

bajsprov :P

2009-04-22 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0