Jag vill inte vara född 90




Jag börjar få panik! Alltså inte lite ,såndär, som man kan känna en söndagskväll, utan rikig PANIK. Idag är det exakt 2 månader till jag tar studenten, eller vid den här tiden har jag redan sprungit ut och grejer. Men shhiit, alltså jag vill knappt tänkta på det! Såå, nu pratar vi om något annat :)

Har idag inte hänt så mycket i mitt liv, sov nästan fyra timmar, mellan ca. 14 och ca. 18. Och ändå sov jag ganka länge! Mamma tyckte vi skulle kolla mina värden, då jag ofta är så trött, men jag tror det bara är "vanlig trötthet", hihi...

Ska kolla lite bloggar osv nu. Har kollat Van Veteeren nu på kvällen och imorgon ska jag kanske träffa Emilie på förmiddagen sen ska jag och Lise träffa kusinerna för en tradionell "kusindag". Ska eventuellt fixa en picknick, för tror vädret skulle bli strålande imorgon. Hoppas!

Sov så gott! ♥
//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0