Inlägg nr; 200

Tyget är klart! Nu gäller det bara för mej att sätta igång att sy! Vet hur jag vill att min studentklänning ska se ut, men frågan är om jag kan få till den på det sättet. Det återstår att se...
Mötte i alla fall mamma inne i staden och vi kollade lite tyg tillsammans sedan gick vi till Tre och mamma köpte sig en ny mobil. SKITSNYGG!
Kollade runt i lite andra affärer efter presenter till kusinerna, Fredrika och Linnea som ska firas på måndag. Hittade fina saker till dem! Var inne på Gina en snabbis också, och köpte mig en svart jacka. Har velat ha det så länge och hittade en på halva, så slog till!

Kom hem och åt middag, kollat på andra avenyn och pratat (och sett!) lite med Sanne. Hon är i Florida just nu och verkar ha det hur bra som helst! Jag är väldigt avis måste jag säga- men sanne, visst ses vi på skivan ? ;)
 Nu ligger jag här, på alla mina kuddar och hoppas kunna somna. Inte lätt med denna satans förkylning!

Sen vill jag avsluta detta inlägg med att säga att min bästa vän Isabelle är så bra! Älskar henne! ♥
Och Isabelle; du vet väl hur du ska ta det?

//Helene

                     
Med hänsyn till att bilden är från 2004

Kommentarer
Postat av: iss

hihii du är så söt gumman! älskar dej också! <3 tillsammans är vi bäst!

2009-04-12 @ 15:26:54
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: iss

bilden är dock inte ok ... fyfy hahaaa

2009-04-12 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0