Ikea

Lilla fina Evelina var här nyss, hon skulle köpa biljett till vår skiva (den 27 april) och sen hämta en locktång. Trevligt att ses en stund!  Ses ju kanppt i skolan, tyvärr :/ Borde ses oftare ju!
Hur som helst, så var jag ganksa duktig och skrev lite till Evelina kom, men sen hon gick har jag inte gjort mycket alls..Ååh, usch, alltså vet knappt ens vad uppgiften går ut på. Vad är det jag ska skriva om? Har bara gjort en typ, bakgrund till ämnet.

Jag blev så otroligt sugen på att åka till Ikea, då det kom en liten katalog hem i brevlådan idag. Jag älskar att gå på Ikea och göra roliga fynd! Antar att jag inte är ensam? Jag kan gå där i evigheter och så tänker jag mig in i varje litet hem som det gjort så fina. Och sen avsluta med en glass vid utgången!  Tummen upp för Ingvar!

Ha det gott sålänge!
P&K

//Helene

Kommentarer
Postat av: iss

hahahah rundtur på ikea någon dag i kundvagn? va länge sen nu hörru .. ;)

2009-04-16 @ 18:32:00
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: Helene

hahaha, just ja! Det var tider det!

2009-04-16 @ 23:11:26
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0