Godmorgon godmorgon!





Jag är helt genomförkyld! Jättejobbigt, verkligen! Har sovit riktigt dålig och vaknat med jämna mellanrum (hata täppthet!), ändå sov jag under en hög med kuddar, fomen blev som en backe. Ni vet, nästan som en sjukhussäng/hästens ? Typiskt att man ska få sig en förkylning när det är lov och allt. Fast det jobbigaste är ändå när man sitter och snuvar i klassrummet och nyser om vartannat. Så, är nog skönt att den kom till lovet ändå.

Egentligen vill jag bara ligga sängen idag och kolla film, pga av förkylningen. Men har lite och göra och som måste göras + att vädret är jättefint! Kan ju inte låta bli att sitta inne hela dagen då inte.
Nu ska jag först göra mig en kopp te, med massvis av citron, sedan måste jag städa upp lite i mitt rum och sen försöka plugga lite också, även om jag har noll lust. Vid fyra nångång ska jag möta upp mamma i stan, kolla tyg till min studentklänning å lite så.

Hoppas ni mår bra och får en fin dag !
//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0