Försova sig

Hallå!
Bloggar för första gången i skolan tror jag ;)

Jessica åkte just till stallet och jag sitter kvar i biblan- vi har jobbat lite med vårt arbete i internationell ekonomi som ska redovisas på måndag, då vi inte hade någon psykologi och slutade redan vid elva. Det är ett skittråkigt arbete! Så tyck synd om mig :P hihi...

Klockan är snart halv två och jag är fortfarande kvar i skolan trots att jag slutat för länge sen. Men ska in till stan med Love när han slutat och försöka hitta något till Lise, hon fyller 17 den 2:a maj :) Annars har jag inte så mycket mer planer för dagen.

Skickade min "aupairansökan" till Camilla igårkväll och hon har redan svarat. Hon berättade att hon tycker om mitt brev och att vi måste höras mer, men hon vill veta hur flexibel jag är med tiden. Helst vill hon ha en aupair till slutet av juni i alla fall. Åååh, jag får ont i magen när jag tänker på allt just nu. Jag vet inte hur jag ska göra, samtidigt som familjen verkar vara väldigt bra. Jag måste verkligen tänka på det här nu. Ett år borta är ändå ganska mycket, i alla fall för mig. 7 månader skulle vara helt perfekt!  Tåls att tänka på!

Ha en fortsatt bra dag!

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0