Dagen med stort D

Ojoj, härlig dag idag!
Hela förmiddagen satt jag med nationella provet, tog mig tre timmar att skriva 11 sidor miljögrejs. Hoppas det gick någorlunda bra, men det ända jag tänkte när jag satt där var; har en massa saker att fixa, och jag vill inte sitta här längre. Men men... så blir det nog lätt, för jag antar att jag inte var den ända. Är ju faktiskt monsterskivan idag!

Efter skolan, vid tolv nångång, åkte jag, Evelina och Isabelle till jakan. Vi alla behövde nya strumpisar, sen blev det även ett par ursnygga skor för eve, som jag är grymt avis på. Synd att vi inte delar storlek ;) Nu "vilar" jag lite framför datorn för att orka hela kvällen! Och vid sex kommer eve och iss hit för att träffas en stund innan och ge mig tips om jag ska ha strumpisar eller leggings till klänningen. (Ja, jag vet..i-ladsproblem). Tror vi ska till Robin Hansson sen innan vi drar in till staden :)

Hoppas ni får en härligt lilllördag, nu ska jag "hopping in the dusch"!
Puss och kram

//Helene


Tänkte ha på mig denna outfit, dagen till ära ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

hihi taggtaggaaa! :D svimma inte i duschen bara din lilla mupp! ;D <3

2009-04-01 @ 15:34:38
URL: http://arctaedius.blogg.se/
Postat av: anna

Fin blogg ;D

2009-04-01 @ 18:56:48
URL: http://annaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0