2 april

Ååå, nu har jag suttit barnvakt till lilla Sunna, hur söt som helst. Bara 2 månader gammal. Åå, jag vill ha en egen bebis! Ska vara med henne imorgon också, så tyvärr kommer skolan i kläm :/ men men... jag behöver tjäna lite pengar just nu + att det bästa jag vet är att vara med barn! Imorgon ska ju vädret bli lika bra som idag, vilket var hur fint somhelst, så kan bli mysigt att ta sig en promenad med lilla Sunna.

Har ännu inte överfört bilderna till datorn från gårdagen, men såg att många lagt in bilder från skivan på facebook, så ni klarar er nog utan mina bilder ett litet tag ;) Jag hatar att ladda in bilder på datorn!

Nu ska jag sova! Ska här ifrån vid nio imorgon, för att åka till universitetet och imorgon kväll ska vi till Lidningö och mormor för att fira henne! Vet inte hur det blir med bloggandet då.

Sov så gott och massa pussar och kramar!

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0