Oj, nu blev det blandat!

Igår träffade jag ju som sagt Emilie och Evelina. Vi tog en mysig fika på åhléns på plan fyra.  Taack för sällskapet  ♥ .Det är faktiskt jättemysigt där, men många småbarnsföräldrar med huur gulliga barn som helst, så där satt vi och drömde... hihi
Det är helt sjuuk att jag inte träffat Emilie på typ 5 månader ?! Kan inte förstå det än. Nej, det måste helt enkelt ändras!

    

Idag har jag varit hemma från skolan, hade bara matte så ingen vidare lust att gå till skolan för en lektion, även om jag får lite ångest såhär i efterhand. Jag har faktiskt ändå varit lite duktig idag. Vaknade trött vid halv tio, åt lite yoghurt och sen började jag kolla på skärgårdsdoktorn. Ett avsnitt var bestämt men så lätt att det blir fler. och precs så blev det. Efter två underbara avsnitt tog jag tag i allt som var att göra, men först en dusch. Pluggade rättskunskap till provet imorgon, paus med en jättegod smoothie som jag gjorde av hallon, lite fil, mandlar, havregryn och linfrön. Hade nötter och lite sylt i botten också. muums alltså! På fredag har vi prov i marknadsföring så det var bara att börja plugga de när jag ändå höll på... suck!



Innan sex någongång kom mamma och Lise hem och berättade att Lise ska börja i UBG. hihi, vad roligt! då kommer vi ses ännu mer älskade syster ;) <3 Så från och med måndag är Lise också en UBG:are.
När pappa kom hem sen åt vi kött och potatismos med någon sås! Jag verkligen älskar potatis mos! Skulle kunna äta det nästan varje dag och jag fick bestämma ;) Tihi..

Mamma har förhört mig på rättskunskapen idag också, men jag vet inte om jag kan det eller inte. Känns lite skumt :S.
Idag började ju bonde söker fru! Haha! tycker det kan vara kul ibland så belönade mig själv efter att ha pluggat med lite tv. Och nu har jag precis valt kläder till imorgon. Tycker om att göra det dagen innan, är så jobbigt att göra det halv sju imorgonbitti. nej, uscha!

Aja, har inte hänt några jättestora gejer under dagen, föruom det med Lise. haha! Nu ska jag kila, vill kolla lite tv till och sen måste jag se klart den där filmen om 9/11 från filosofin.

God natt så länge, och lägg er inte så sent så ni orkar upp imorgon!
/Lenis

Kommentarer
Postat av: eve

hihi jaa de va super mysigt att fika med er :D ! <3<3

2008-10-08 @ 23:03:38
Postat av: Helene

snart dax igen! :D

2008-10-08 @ 23:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0