Fredag & lördag

Igår hade vi marknadsföringsprov som gick huuur dåligt som helst. Inge vidare kul... Jag sa ju att jag inte skulle ha gjort provet. Aja, hur som helst så åkte jag och Evelina till Kista efter skolan. Skjussade hem Johan, Damon & Robin och sen Jessica till stationen också. Snäll som ja är (a) hihi...
I Kista var både jag och Evelina ganska sega till en början, men tog en fika så piggade på oss lite ;) Träffade även på Thowe, hon skulle äta  middag med syskonen. :)
Evelina köpte en en kjol och en väska. Jättefina saker! Och själv köpte jag en vanlig lila tröja, ett nackelack och en plånbok, som jag är något osäker på. men men ....
Väl hemma hade familjen redan ätit så jag åt frmför TV:n. mysigt! Gick o la mig vid kvart över tio eller nått. rättså sjukt, men jag var jättetrött. Är det nästan jämt nu för tiden. väldigt trist...

Vakndade idag vid tio, åt frukost med familjen, men kände mig lite seg så la mig och tittade på att avsnitt av skärgårdsdoktorn som precis tog slut. Nu ska jag ta en dusch och klä på mig. Idag måste det tyvärr bli lite plugg, men sen ska jag baka  hade jag tänkt. Hoppas ni får en underbar lördag! Själv känner jag mig fortfarande lite seg.

Tjohopp!
Helene



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0