Nu är du en av oss syrran ;)

Hallå där!
Måste börja med att helgen har varit jättemysig. Jennifer sov kvar här efter att de varit hos oss i lördags kväll. Så igår var vi ute nästan hela förmiddagen. Det var ju sånt underbart väder! Pappa, mamma, Lise och Hanna skulle till ängsjö så vi följde med och var lite i Indianbyn, men tog sen ena bilen hem och lagade lite lunch.
Vid tre var vi i Kista, skulle hämta ut biljetterna till Rally Brudar som vi skulle se med familjen Flinta ;) Vi hämtade biljetterna och gick runt och kollade lite, hittade en jättefin väska som jag bara vill ha! Aja, bion var i alla fall ganska bra, en trea eller något sånt.
Väl hemma var det ingen som var speciellt hungrig så det fick bli lite toast, men det var gott! Och plugget som jag skulle fixa blev visst utbytt mot andra avenyn. Inge bra alls!

    






Ser vi inte ut att ha haft mysigt?

Idag var det första dagen för Lise i UBG, vi började samtidigt så åkte tillsammans till skolan. Men hennes först lektion var inställd så gjorde henne lite sällskap. Efter matten hade vi eget arbete resten av dagen, jag "jobbade" fram till lunch, sen åkte jag Lise och Natta hem, Evelina kom sen också :) Hemma kollade vi på Honey, Gossip Girl och One tree hill. Finns inte så mycket mer att berätta om dagen, har inte hänt speciellt mycket, och varit ganska seg i allmänhet. Jag brukar ju säga att; nu ska jag plugga, och säger det återigen; Nu ska jag plugga! (måste måste måste)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Isssss

Fina bilder ! Höstmys till 100 %

2008-10-13 @ 19:22:20
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: H

Ja, visst är dom! Så fina med så mycket fina fäger ;)

2008-10-14 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0