Tisdag och ledig!

Hejsan!

Idag är det tisdag och jag är ledig, njuter av det! hihi...
Har nu på morgonen suttit och pluggat lite marknadsföring till provet på fredag..hmm, hur ska det gå egentlig?
Snart ska jag iväg, ska först till jakan en snabbis, sen till stadshagen för att hämta mitt busskort som de tog från Lise i fredags och sist men absolut inte minst träffa Emilie och Evelina för en fika eller något i stan. Har inte träffat Emilie på evigheter så det ska bli rikigt roligt! Har saknat henne...
Nu ska jag göra mig i ordning!
Hejsvejs och ha en underbar tisdag!

/Helene



Att plugga med mörk choklad och brämhults jordgubb&lime jucie brukar gå lättare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0