Lite tidsfördriv...

1. Vad heter du? Helene Johanna Hagström
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Thelma, eller jag kan faktiskt en massa fina namn!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? mamma ville lene vet jag i alla fall...
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? 90ia
6. Vart bor du? Stockholm, Järfälla
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 3, men bott där jag bor nu sen 1992
9. Vart föddes du? Lidingö eller BB kanske ska vara rätt svar.?
10. Vart skulle du vilja bo? Inte Järfälla i alla fall
11. Vilken skolklass? 3an
12. Vad vill du bli när du blir äldre? bäst på någonting

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
168, 169
2. Hårfärg och frisyr? ljust, långt, platt och tråkigt
3. Ögonfärg? Blå
4. Mest nöjd med? min längd
5. Minst nöjd med? min näsa och mina händer
6. Skostorlek? 40,41
7. Glasögon? nej, men har haft
8. Gar du några piercingar/tatueringar? Ja, eller bara hål i öronen, men det räknas väl ?

FAVORITER
1. Filmer? Dagboken
2. Låtar? åå, jag gillar så mycket blandat. Kan inte svara på den frågan.
3. Årstider? vår ? måste alla frågor vara å svåra ?
4. Mat/dryck? kycklingfilé är underbart och brämhults jordgubb&lime slår det mesta!
5. Djur? vår katt Felicia
6. Färg? Grått och blått tror jag, och så rött!
7. Parfym? Clean
8. Tv-program? som går nu ? Kanske D.H, One tree hill eller AA
9. Ämne i skolan? har inget längre.. eller jo, kanske projekt ( än så länge iaf)
10. Sysselsättning? skolan, shoppa, umgås med familj&vänner

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? den gråa eller svarta men längatar efter min boomerang
2. Vad använder du just nu för skor? oj, det är olika! stövlar, klackade eller mina nike typ
3. Favoritfärg på kläder? svart funkar alltid, men lite trist. grått är fint!
4. Favoritmaterial på kläder? bryr mig faktiskt inte så mycker om det! bara det är fint!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? typ alt av odd molly sen någon mysig halsduk
6. Favoritaffärer? förut var det H&M, men gud vad är det nu? Mq hade jag ett tag. äsch jag vet inte! blandat är bäst!
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? väldigt olika. kan vara allt mellan 200 till 2000. beror helt på vad jag köper för något
8. Favoritmärke? ODD MOLLY!

BLANDAT
1. Vad heter din farfar?
Torbjörn
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? alldeles ör mycket
b) Jobbväska just nu? inte mycket...
c) Handväska eller liknande just nu? plånboken, almenackan, vantar, nycklar, busskort och säkert ett och annat tuggummipaket
3. Vad är du beroende av? sömn
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Decleor
6. Vad tror du på? tomten
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? -
8. Vad köpte du senast? Lite saker till emilie på åhléns
9. Har du nåt husdjur? En liten misse
10. Var bor du? Stäket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0