summering

Jag har varit alldeles för trött för att blogga de senaste dagarna, men summerar helgen nu istället :)



I fredags gick jag och lise upp tidigt för att sjunga ja må hon leva för mamma som fyllde år, sen gjorde vi en jättegod frukost till henne. Pappa hade dukat fram på bordet innan han gick hemifrån, och vi jag och lise fick en varsin trisslott, medan mamma fick biljetter till Sissela Kyle. hihih,  vi vann faktiskt 50 kronor var också! alltd något... Sen var det sista skoldagen innan helg, men framför allt lov. Jag har nog aldrig sett fram emot ett lov så mycket som då tror jag. Kände mig så gladare än på länge! Efter skolan körde jag iväg till outlet (sjukt vad bilar!!), men skjussade hem Isabelle, Crippa, Jonas och Anton först. hihi :) Jag skulle till platagen och köpa en blomma till mamma eftersom att hon fyllde år.
Mormor, farmor & farfar och kusiner kom för att fira lilla mamsen :) mysigt hade vi det! Mamma fick en massa fina presenter, av mig fick hon en big popper. Tyckte det kunde behövas eftersom att hon poppar popcorn väldigt ofta.

I lördags skjussade vi pappa och Lise till Jakobsberg där deras buss skulle gå ifrån. De skulle till Österrike för att åka skidor med alpina klubben. På söndag är dom tillbaka igen :) Jag och mamma åkte hem sen och segade ett tag, men tog cyklarna och cyklade iväg till konsum för att handla lite. Evelina kom vid sex nångång och åt med oss. Vegetariskt lassagne, hur gott som helst! Vi kollade sen på sjtärnor på is och poppade popcorn, åt lite godis och sen hade Evelina bakat kärleksmums, mums! HAHA, jag och Evelina började längta så mycket efter julen så vi lyssnade på julmusik och kollade gamla julkalendrar på youtube :) hihi...

Igår blev en lång dag kändes det som, efter som att klockan skulle ställas tillbaka ;) På förmiddagen var jag och mamma ute och gick en mil vid ängsjö ;) Tog nästan två timmar...
På eftermiddagen åkte vi iväg till Kista, jag ville kolla på en mössa, men den fanns inte, tyvärr. Får fortsätta kolla vidare...
Istället köpte jag en blus på Gina för 49.-. billigt och bra! Mamma köpte en ursöt klänning och jag fick en doftsak till mitt rum. Jag har märkt att gå i Kista blir man väldigt väldigt trött utav. Det är så mycket människor och så gapit jämt. aja,...
Hemma kollade vi på ensam mamam söker och sen skulle vi kolla på andra avenyn i mammas säng, emn jag somnade med kläderna på och vakande idag med dom på ;) HAHA

Nu sitter jag och har ångest för Religionen, måste få klart den så fort som möjligt,men det är ju så trist :/ Fat jag måste nog hoppa in i duschen nu, ska snart i till stan och få massage, har fått nått konstigt i ryggen tror jag..

Kram så länge!
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0