Projekt sy, mm

Har tillbringat större delen av dagen i stan. (men usch vilket väder det varit idag !) Köpte mig en Pandora. Fast var från början egentligen ute efter dels en mössa, som jag fick tag i. En pälsmössa, men sen skulle jag köpa tyg till klänningen/kjolen jag hade tänkt att göra. Hittade ett fint tyg med blommor på. Hoppas på att det kommer bli nått. hihi.. Så i helgen börjar projektet att sy. haha... men det ska nog går bra, får ta hjälp av farmor annars, men det roligaste vore om jag klarade av det helt själv , liksom Helenes alldeles alldeles eegna klänning!

Har annars inte gjort några större saker de senaste dagarana. Igår försökte jag plugga lite till filosofiprovet nästa vecka, men det gick varken bra eller var roligt, så avbröt arbetet rätt snabbt. Jo, föresten! Sanne kom ju hit i tisdags för att jobba lite i Stockholm, eller rättare sagt på apotekt i kallhäll och kungsängen, fast igår åkte hon hem till Järvsö igen men kommer tillbaka på måndag igen! Det är roligt att ha henne här. haha, så kul att lyssna på henne när hon berättar saker...
I tisdags var jag och mamma på RosaBandet galan i globen också. Det var skoj! men just innan vi skulle gå märke vi att min vinterjacka blivit snodd från källaren, vilken inte var fullt lika kul, så i onsdags när Sanne var ledig åkte vi in till stan och mötte mamma. Fick då en ny jacka :) Men USCH för människorna som snor saker! På kvällen sen var vi uppe hos Marie, Daniela och Alexandra. De har köpt en kattunge som heter Ragnar. hih, han är huur söt som helst!

Imorgon har jag inga planer alls, men det är rätt skönt. Bara ta dagen som den kommer. och sen på Söndag kommer Lise och pappa hem! Har faktiskt saknat dom lite här hemma, blir så lugnt utan dom, vilket också är ganska skönt ibland. Bara jag och mammsen min ♥

/Hellle


Har inte så många bilder på Sanne, men hittade denna fina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0