Måndag

Måndag är så mallig först han är.... nja, inget jag tycker är värt att vara mallig över ;) Hihi...


Idag blev en kort skoldag. underbart! Försov mig imorse så blev att jag tog bilen till skolan, så sköönt! Hämtade även upp Evelina på vägen :)
Fösta lektionen var Matte... åå, jag gillar inte matte längre! Vart har min mattekunskap tagit vägen ? Matten följdes i alla fall av svenska med eget arbete. På lunchen åkte jag, Siham, Josefin, Isabelle och Johanna upp till banken för att fixa kontot till vårt UF-företag. Men vilken tid det kan ta att fixa ett litet konto alltså. Förstår det inte...
Eftersom att jag efter lunch bara hade rättskunskap med eget arbete åkte jag hem, och lämnade Johanna vid stationen. Var hemma innan ett någongång och tog då en höstpromenad i min ensamhet. ;) Vädret idag har varit helt underbart! Satt sen en stund vid datorn men fick ångest för marknadsföringsprovet så satte mig ner och plugga en stund.

Kom hem från Jakobsberg för en stund sen, pappa skulle byta någon tröja (som vi lyckades glömma hemma) och jag skulle fixa en annan hemlig sak. hihi...
Ikväll blir det nog en ännu tidigare kväll än igår tror jag, Vet inte varför, men är så trött jämt. Konstigt!  Går väl ändå inge bra på tv idag tror jag. Kan lägga mig och kolla en film i sängen istället. Är sugen på Skärgårdsdoktorn. mmm, jag längtar!

Puss så länge och dröm så sött, det ska jag!
/Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0