lördag & söndag

Ååå, nu ligger jag i min nybyttlakande säng, det är hur skönt som helst! Ska skriva en sak på datorn och sen kolla andra avenyn ;)
Idag har varit en rätt seg dag. en helt vanlig söndag helt enkelt. Skulle vara duktig och plugga matte, men helt omöjligt utan räknare, får vänta med det tills imorgon istället.

Igår var jag och Lise i stan, mötte mamma som jobbade och fick ett par jeans var av mammsen. tack så jättemycket! Sen fikade vi på Åhléns. Jag åt en räk - och kräftsallad. mm, så gott det var!
Efter fyra nånstans kom jag till Emilie, gud sån fin lägenhet hon hade, badrummet var verkligen fint! Jag, Emilie, Isabelle, Johanna och Evelina åt en paj, skitgod! Tacopajen var bäst...
Johanna, Evelina och Emilie skulle ut sen men jag och Isabelle drog hem. Mötte Uffe & Corinne på tåget och vi fick sällskap hem. hihi....

Neej, nu ska jag kolla på andra avenyn. Ciao och god natt!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0