Invigningsdagen av bloggen och en massa tråksnack

Hej där!
Nu sitter jag här igen, eller ligger rättare sagt, för just nu ligger jag i min nybyttalakansäng. underbart! Det här med blogg är nog egentligen inte min grej, men jag hoppas jag kommer in i det så att det kan bli lite intressant att läsa den. Kan ibland bara vara skönt att skriva av sig. Mamma tyckte att jag borde göra det, så jag ledde hennes råd :)

Men i alla fall... idag har varit en ganska skön dag i skolan. Böjade med Italienska, som faktiskt är mycket bättre än förra året. Nu är det bara jag och Erica som läser steg tre. Tihi... Lekktionen gick mot sitt slut. Efter svenska och lunch hade vi ingen religion och så vi började jobba med vårt UF-företag. Nu har vi kommit en bit på den långa vägen i alla fall, så det känns skönt! Visst kommer vi älska att jobba med varandra under hela året Johanna ?
Dagen slutade tidigt och sen begav jag och Isabelle oss hem. Superskönt att var hemma tidigt! Har idag även skrivigt ett CV, HAHA, får se om det blir något av det.. hoppas!

Kram så länge och sov så sött!
Helene


             

                                        

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0