Ibland är det tur att man har körkort...

Det bästa på hela dagen var nog att få lämna in uppsatsen (även om jag inte är nöjd med min). Nu kan jag äntligen släppa den,och börja tänka på andr arbeten.
Har i alla fall varit hemma idag. Mamma var ledig idag och jag kände mig inte helt 100 + att jag ville få klart det sista med uppsatsen ;) Hämtade lise vid halv två nångång vid skolan och skjutasde Josefin till stationen. Sen åkte jag mamma och Lise till outlet en snabbis. Lise övningskörde dit! haha! ;) Träffade på Emilie utanför Hemtex för en liten pratstund och sedan åkte vi vidare och handlade lite mat till middagen ;) Det blev nått kött med typ råriven potatis. Väldigt mumsigt! 
Jag och Lise pumpan som vi köpte när vi kom hem. Den blev jättefin! Och sen innan maten fick jag köra hem en kompis till pappa, som bor i Jakan :)

Kom hem från Kista för ett tag sen. Jag och mamma var tvugna att åka till apoteket där. Pappa hade fårr nått skit i ögat, så han kunde inte se någonting, samtidigt som han inte kunde blunda. Så vid tjugo i nio måste jag köra med gasen i botten för att hinna dit innan nio. Mamma hade druckit vin och pappa såg ingenting, så det blev att jag fick köra och vi hann! Ibland är det bra tur att man har körkort...
Vi köpte ett te också, chokladmint, som jag dricker nu. Gott faktiskt, men lite speciellt. Nu ska jag lägga mig och kolla på nått avsnitt av skärgårdsdoktorn tror jag. åå, så mysigt! Och imorgon måste jag upp hyffsat tidigt också. Jag och Lise ska in till stan. Mamma är på Åhléns imorgon så....
Aja, ha de så bra och kom ihåg! Varannan vatten. Det är en dag imorgon också ;) Hihihi...

/Helene, eller som damon vill säga, Lene :P


   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0