Glömda nycklar, JALLA JALLA och ouppäten ben&jerrys

Igår efter allt bakande blev jag hämtad av kusiner för att åka hem till deras lägenhet i stan. Vi stannade och köpte en madrass på vägen. En sån där stor, hög ni vet? Köpte den på rusta och i kassan stod Emmy..tihih, trevligt trevligt!
Åkte först till  Lidingö för att hämta upp kusin Martina och packa med oss lite sovsaker. Aja, väl inne i stan hade svårt att parkera för det var så trångt. Vi hade äntligen kommit in på platsen och fredrika var nöjd, då hon kom på att hon inte hade med sig nycklarna till lägenheten. Skit! Det var bara att åka tillbaka och hämta dom. Jag och Linnea gick så länge och köpte pizza till oss alla fyra, orkade inte laga någon mat för vi alla var hur hungriga som helst. Vi fick våra pizzor och begav oss till lägenheten, då det började spöregna. Regnet stod som spö i backen.! ;) Hade ingen kod till lägenheten så vi gick till videobutiken så länge. Blöta och med kalla pizzor mötte vi Fredrika och Martina som hämtat nyckarna till lägenheten. Hyrde JALLA JALLA och köpte ben&jerrys.
Väl i lägenheten kollade vi på stjärnor på is. Tyckte Josefin Sundström var bäst tror jag :) Vi kollade på JALLA JALLA  sen och skulle äta vår ben&jerrys, men var alldeles för mätta för det efter pizzan.
Somnade framför filmen och vaknade sedan väl utsövd. Härligt!

Söndag. Mormor hämtade oss på Lidingö, (martina kunde tyvärr inte följa med, synd!). Vi skulle hem till oss. Vi hade betongdag eller vad man ska kalla det för. haha! men det var faktiskt kul. Mamma, Lise och vi andra stod i garaget och gjorde en massa fina saker. tihih...
Juste! När vi kom hem hade mamma lagt en present på mig till sängen, med en lapp där det stod: Jag älskar dig. Tack så jättemycket älskade mamma ♥

Nu sitter jag här efter en bra helg nybadad. Var jätteskönt med ett bad, har varit så rått ute idag. Då är aldrig ett bad fel! Snart är det mat tror jag, men ska nog plugga lite först.

Ciao så länge!
/Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0