Ett gjort och ett kvar

BLÄÄÄ BLÄÄÄ VITA LAMM.... nej, nu ska här inte sjungas! Nu ska här klagas! Har idag haft en ganska seg dag och är därför blää. Hade prov i rättskunskap som inte gick nå vidare. BLÄÄ! Jag visste det! (HAHA, jag och Isabelle sitter alltid kvar sist, och så även idag). Har idag haft huvudvärk i stort sett hela dagen. inge kul alls! Har varit som om något stått och bankat med en hammare i huvudet! :/ BLÄÄ! Det positiva var att pappa hämtade mig och Isabelle från skolan. INTE BLÄÄ!
Imorgon är det prov igen, i marknadsföring... allt detta pluggande! Kan det inte hända någon rikigt kul i skolan istället ? Känns som om de sista veckorna har varit helt meningslösa, vene rikigt varför. men någon konstig känsla jag har. BLÄÄ! Hoppas det snart vänder. lovet är jupå gång i allafall. skönt!

Oj, Lise ropar! Det är mat. Hon har gjort spagetti med ost&baconsås. smarrigt syrran!
Skriver kanske lite mer sen.. hihi

hejhoppgummisnopp! (lite kul kan man väl i alla fall få ha, när man ändå tycker allt är så trist?)
/Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0