Två dagars...

Har idag varit på SACOs studentmässa, med några från klassen :) var ganska kul, men oj vad människor!! Aja, hur som helst, så åt vi i kungshallen efter ;) Blev Tacobar för min del ;) Sen åkte alla hem, men jag stanndade kvar en stund, försökte hitta lite julisar, men har ingen idé till någon ännu, så det blev ingenting alls. Och Linnea som jag kanske skulle ha träffat blev typ sjuk. :/
Väl hemma la jag mig Lises säng, medan hon höll på att grejja med håret eller var det var. Somnade stört, och sov i säker tre timmar ! Lise försökte väcka mig flera gånger,  men det var helt sjuk vad trött jag var, men skön liten sovstund. Vid kvart i åtta vakande jag ändå till liv, efter en inte alls lika trevlig dröm. Drömde att jag blev helt drogad, samtidigt som jag ändå var helt klart i huvudet. Konstig var den i alla fall!
Hämtade Sanne i Kallhäll vid halv nio, för hon är åter tillbaka ! :) Men oj, vad det snöade, och halt var det! Men mysigt med snön. Hoppas den stannar. Vi kollade på resterna av idol och åt en massa mörk choklad :)

Kort om gårdagen... Var lediga från skolan, så jag Evelina och Emilie drog in till stan. Skulle kolla lite julklappar, men vi åt en god lunch först på Mezzo :) mums! Evelina, var helt slut efter allt med körkortet stackarn så hon åkte hem tidigare än oss. Emilie hittade faktiskt en del julklappar,men jag inte en ända. Eller jo, en liten liten sak, men kan inte berätta vad det är, för vet inte vemsomska få den än :)  hihih

Aja, nu är det dax för mig att sova  Sanne verkar redan ha somnat, men hon jobbar imorgon så. Själv tänkte jag tillbringa förmiddagen med bogrejjen vi håller på med i rättskunskapen. Hoppas pluggkrafterna kommer fram!

Hej så länge och sov underbart!
/Hjh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0