Söndag 081116

Som vanligt går söndagar fort, och inget undantag för denna söndag. Men hoppas veckan går fort, är ju lediga på torsdag också. Skönt!
Har hållt på med talet vi ska hålla imorgon fram och tillbaka idag. Skrev några olika, men bestämde mig tillslut för ett bergavningstal. Kommer vara grymr nervös imorgon bara. Usch, sånt här är ingenting för mig...!

Har annars haft en skön helg, men det har gått fort. Var i staden igår med syster och Love. Köpte mig en jättefin Odd molly klänning/lång tröja. Å jag som inte skulle handla någonting! Men jag är fortfarande lite osäker på om jag ska behålla den eller inte. Jag tycker ju att den ör mycket fin och så, men ändå pengar lixom. Tips tack! ;) Sen la jag undan en kjol på Gina som jag vill sy om till en klänning. Hann tyvärr inte köpa den innan dom stänga, så får åka till Jakan imorgon efer skolan och kolla om den finns där. Hoppas hoppas!

Nu tänkte jag kolla ett AA-ansnitt innan jag släcker, men bara ett! ;)

Juste! Stort grattis till morfar idag på din födelsedag!

/Helene



Är färgen skum ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0