Farsdag idag

Ja, som söndagar brukar vara, så har även denna varit lite seg. Dagen går fort utan att man riktigt gör någonting. Men för första gången på länge har jag inte den där söndagsångesten över veckan i skolan. Utan tycker nog bara det ska bli kul!

Aja, farsdag idag(det får man inte glömma)! Att väcka pappa med frukost är ingen idé, han är ändå uppe först av oss alla. Men vi var snälla och gjorde middag till honom med lite pressenter, trisslotter och god mat. Till efterrätt ska vi faktiskt göra hans favorit, banan i ugn med choklad och grädde å glass. Ja, typ en bananbåt :)
HAHA, annars idag har jag och isabelle skickat lite gamla bilder till varann, och gud så jag sett ut i mina dagar! inte klokt :P...

Igår, var det typ alpin bytardag, som det brukar vara varje år i viksjö, åkte dit en liten snabbis men sen åkte jag, Lise och Love till Stinsen, det är faktiskt riktigt bra där.  Mycket bättre än i Kista, där är det så himla stökit. Aja, hur som helst, köpte bara en farsdagpressent till pappa, måste börja spara lite pengar nu!
Oj, nu ropar mamma... Det är te och efterrätt! Kram så länge!

/Heeee


Kommentarer
Postat av: iss

Haha gamla tider alltså . <3

2008-11-09 @ 21:10:35
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0