Duvan och skytten

HAHA, när jag, Lise och Rebecca idag väntar på bussen i kungsängen till skolan, pratar vi om gamla saker vi gjorde på mellanstadiet osv. Rebecca berättade om en gång då, hon varit snäll och Sonny i klassen inte varit det eller var det var. Någonting åt det hållet i alla fall.

Rebecca: Jag kommer ihåg att Jörgen (vår lärare) sa till mig att jag var hans lilla duva och Sonny var hans duvskit.
Jag: Var du hans duva och Sonny hans duvskytt ? Då är det väl sämre och vara duvan, för då skjuter ju Skytten (Sonny) dig så att du dör ?.
Rebecca: HAHA, neej. Tror du det ? Jag var hans duva och Sonny hans DUVSKIIT!


HAHA, om det inte låter kul här, så var det garanterat det då. ;)
/Helene




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0