Blandad kompott

Kort dag i skolan idag. Skönt!
Har hållt våra tal idag ;) Det gick ganska bra, men stammade nog lite, var ju fruktansvärt nervös. Var rädd för att jag skulle börja skratta, och eftersom att jag hade begravningstal, skulle det väl inte bli skärskillt lyckat. Men jag klarade det! Jippi! ;) Kul var det också att lyssna på alla de andra... de var så duktiga!

Efter skolan åkte jag till Jakan, köpte den där kjolen jag pratade om förut :) Men gud, jakancentrum är verkligen ingen hit! Så trist där! Känns som man redan sett allting 100 gånger. Aja... Nu ska vi inte vara negativa!
Någon som vill veta vad jag mer gjort idag ?

Bakat pepparkakor!! Ja, jag vet att många tycker det är alldeles för tidigt, men jag hade ingetng att göra och blev så sugen på att göra små peppisar. Så varför inte tänkte jag ? Hihhi, lyssnade samtidigt på lite julmusik, och kände en riktigt härlig julstämmning :) Ååå, jag längtar såå till juul! Kommer vara här hemma i jul, med kusiner, morbror, moster, farbror, farmor, farfar, mormor, mormors syster... Längtar till allt bak sätter igång på riktigt. Undra vad det blir i år ?

Kollade på fotbollsgalen en snabbis... Ingen överraskning att Zlatan vann en massa priser va ? Tihihi..

Nej, nu ska jag sova. Kan inte kolla på Andra Avenyn idag eftersom att jag tittade på alla tre avsnitt igår...fast jag bara skulle se ett. Så är det alltid! Jag blir så trött...

ZZzzzZZzzZZzzz

Kommentarer
Postat av: Iss

Du va jätte duktig idag raring, och ditt tal va super! Gott med peppisar, vi måste äta peppakaksdeg utanför konsum i kungsängen i år igen .. ;)

2008-11-17 @ 22:44:38
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tihihhi, vad söt du är <3

Ja, men klart vi måste ;) Kanske vänta tills de rear du den ? :P

2008-11-19 @ 19:44:53
URL: http://helenehasgtroms_blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0